Lidgeld & kosten

A. Lidgeld + prijzengeld voor het seizoen 2023 – 2024 bedraagt 90,00 EUR.

• Tijdens de liga op woensdagavond en ons varkenstornooi wordt gevraagd om het clubshirt te dragen. Dit club shirt wordt door de club ter beschikking gesteld.
  • Elk lid betaald een borg van 15 euro voor het shirt wat terugbetaald wordt bij einde lidmaatschap.
  • Op het einde van het seizoen wordt ons clubfeest georganiseerd voor alle leden met partner waar elk lid een cadeau ontvangt.
  • Bijdrage voor dit clubfeest is 10,00 euro per persoon.
  • Voor elke liga speeldag betaal je als lid prijzengeld aan de clubkas, is verrekend in de 90,00 euro.

B. Gamekosten:

• Voor de 4 games die wekelijks gespeeld worden, betaal je als lid aan het bowlinghuis 8,40 EUR.

C. Sportpremie:

• Elk lid, aangesloten bij een Belgische ziekenfonds, zolang het ziekenfonds de sportpremie erkend, krijgt via de club elk jaar een attest voor het bekomen van deze sportpremie. De sportpremie bedraagt 15 euro.